SET HELLO NEW YOU

 Assalamualikum wbt dan Salam sejahtera semua. Untuk yang Muslim masih ramai lagi yang sedang berusaha untuk menghabiskan puasa 6. Besar sangat ganjaran untuk yang dapat meneruskan puasa 6 ni.

“Sesiapa yang berpuasa Ramadan, kemudian meneruskan dengan enam hari di bulan Syawal sepertinya dia berpuasa selama setahun” HR Muslim“

Untuk kali ini, Akak bukan nak bercerita tentang puasa 6 ni, tapi Akak nak bercerita tentang set Hello New You yang sangat membantu untuk memudahkan perjalanan puasa 6 dan puasa yang seterusnya, sebab is mampu untuk membekalkan tenaga dan kenyang yang lama untuk mereka yang berpuasa. Pada masa yang sama, ia sangat membantu untuk menurunkan berat badan.



Apa itu set new you. Set new you ini adalah satu set yang boleh membantu anda boleh bertukar menjadi orang baru. Haha… best tak bunyi tu. Setiap set ini, dapat percuma satu tong cinch yang berharga RM 165.

Set ini terdiri dari

1. Cinch latte 



Terdapat 3 perasa cinch yang semuanya lazat yaitu perasa latte, coklat dan vanila. Ia merupakan minuman rendah kalori ( hanya 180 kalori sahaja) bertindak sebagai pengganti makanan ( meal replacement). Kandungan protein lengkap dengan 20 multi vitamin, leucine, kalsium dan serat.

2. Omega guard


Omega merupakan pembakar lemak semulajadi. Sangat membantu untuk mempercepatkan penurunan berat. Ia bertindak menyingkirkan lemak di dalam badan. Ia juga mengandungi omega- 3 fatty asid yang mengawal pelbagai hormon dalam badan, termasuklah hormon LEPTIN yang membantu mengawal selera makan kita dan membantu kita mengawal rasa lapar.

3. Lecithin 

Lecithin membantu mempercepatkan pemecahan lemak, membantu keseluruhan proses dan hasilnya meningkatkan metabolisme badan. Ia telah digunakan agak berkesan sebagai sebahagian diet yang sihat untuk menggalakkan penurunan berat badan.


4. Herb-lax

Herb-lax berfungsi untuk pembersihan najis yang tersekat. Merangsang usus untuk merangsang proses pembuangan najis secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama di dalam usus badan. Membantu masalah sembelit. Mengembalikan semula proses semulajadi pembuangan. Apabila pembuangan lancar, tiada toksin di dalam badan, dan penurunan berat badan lebih mudah.

Dengan pembelian set new you ini, selain mendapat keahlian dan penghantaran secara percuma, anda juga akan dapat Percuma 1 tong cinch vanila.

Untuk order set new you


Antara kelebihan yang ada dalam set new you ini adalah.


1. Membantu anda untuk menguruskan dan mengelakkan berat badan dengan cara yang lebih sihat.

2. Membentuk tubuh badan dengan menawan.

3. Meningkatkan tenaga dan mencergaskan anda.

4. Menambah baik sistem pencernaan anda.

5. Mengembalikan keyakinan anda.

6. Lebih fokus dan bersedia untuk menghadapi apa sahaja.

Set hello new you adalah satu program yang sangat mudah untuk  diikuti yang menggabungkan produk dengan nutrisi yang sangat seimbang, pelan berpuasa yang fleksible, pelan pemakanan dan juga senaman untuk membantu untuk menguruskan badan secara sihat.

Ianya disokong oleh sains dan telah di buktikan sangat berkesan oleh orang ramai. Kandungan nutrisi dalam setiap set ini sangat membantu untuk turunkan berat badan dan cantikkan bentuk badan dengan sihat.

Kenapa set new you - selamat, semulajadi dan berkesan?


Set new you selamat, semulajadi dan berkesan kerana ianya adalah satu program pengurusan berat badan menyeluruh dengan mengambil kira keperluan nutrisi untuk keseluruhan badan. Ianya bukan program solusi sementara seperti program diet di luar sana, namun ianya adalah satu program kesihatan berterusan dimana mampu untuk terus bantu tingkatkan kesihatan dan leverages dan pada masa yang sama kekal turunkan berat badan.

Kelebihannya yang tidak mengandungi

- Pemanis tiruan

- Pewarna tiruan

- Bahan pengawet tiruan

- Bahan perasa tiruan

- Non Gmo

- Kadar Glisemik yang rendah

- Tampa gluten

Jika waktu ini anda sedang menghadapi.

1. Kesukaran  untuk kurus.

2. Merasa bosan dengan program diet yang ada.

3. Masih belum berjaya turunkan berat badan walau telah mencuba berbagai cara.

4. Berat turun namun naik kembali dengan cepat.

5. Badan terasa lemah dan tidak bertenaga.

6. Kulit semakin kusam dan kelihatan lebih tua dari usia sebenar.

7. Sering deman dan tidak sihat. Kurang bersemangat rendah keyakinan diri.

Jommm…inilah masa yang sangat sesuai untuk mencuba set new you. 

Jom bertukar kepada anda yang lebih bertenaga,  lebih anggun, lebih cantik, lebih berkeyakinan tinggi dan paling utama lebih sihat dan semakin sihat. Jom cuba set new you hari ini.

Dibawa adalah testimoni yang telah berjaya menurunkan berat badan dengan set hello new you.







Nak set hello new you, nak join member,  Wasap untuk Akak bantu

Hubungi Akak Di sini
Rubaiyah Asan
SID 1084520
Pengedar Shaklee Greenhill Shah Alam.


#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023
#shakleegreenhill
#shakleepuncakperdana
#shakleeshahalam






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

CARA MUDAH RENEW MEMBERSHIP SHAKLEE.

MAKAN VITAMIN PERCUMA DENGAN CASH REBATE

Insentif Shaklee Malaysia