MAKAN VITAMIN PERCUMA DENGAN CASH REBATE

 Assalamualikum wbt… Salam sejahtera semua. Alhamdulillah diberi kesempatan lagi untuk berkongsi di sini.

Kali ini Akak nak kongsikan perkara yang pastinya membuat anda tersenyum. Tahukah, kita semua sebenarnya boleh makan vitamin Shaklee  dengan percuma. Yaa…makan vitamin percuma.

Ok, meh Akak nak cerita. Sebelum ni Akak beli vitamin di pharmacy luar. Setiap bulan duit keluar untuk beli vitamin demi kesihatan. Lepas beberapa lama, tergerak nak cuba vitamin Shaklee.

Akak pun join member Shaklee sebab boleh dapat harga lebih murah. Lepas jumpa vitamin Shaklee, selain kesan yang best Akak dapat lepas amalkan vitamin ni, rupanya Akak juga dapat Cash Rebate dari setiap pembelian vitamin dengan Shaklee.

Bila dapat cash rebate setiap bulan, Akak tak perlu lagi keluarkan duit yang banyak untuk beli vitamin, sebab Cash Rebate yang Shaklee bagi setiap bulan ini dah boleh menampung perbelanjaan vitamin setiap bulan. Jadi boleh kira setiap bulan dapat makan vitamin percuma dengan cash rebate shaklee ni.

Mesti anda semua tertanya tanya macam mana nak dapatkan cash rebate ni kan.

BAGAIMANA NAK DAPATKAN CASH REBATE.

Perkara pertama yang perlu dilakukan untuk dapatkan cash rebate ni, mestilah kene join member. Kene daftar sebagai ahli Shaklee. Banyak manfaat yang di perolehi bila daftar sebagai ahli shaklee ni. Nak join member shaklee

SIAPA YANG LAYAK DAPAT CASH REBATE.

Semua ahli yang berdaftar dan aktif layak mendapat cash rebate untuk setiap pembelian yang dilakukan bermula dari 150uv. Berikut adalah jadual rebate yang layak di perolehi untuk setiap pembelian di Shaklee.


Lagi banyak membeli, lagi banyak cash rebate yang bakal di perolehi setiap bulan.

Nak tahu lagi info cash rebate Jom baca di blog sahabat Akak ni. Banyak lagi info cash rebate

Cara yang mudah untuk dapatkan cash rebate dengan lebih banyak setiap bulan? Ajak keluarga? Kawan kawan, jiran tetangga atau kenalan terdekat untuk turut sama sama sihat dengan mengamalkan vitamin shaklee.

Dengan cash rebate ini, anda bukan sahaja dapat menampung perbelanjaan vitamin bulanan, malah dapat juga menampung perbelanjaan lain. 

MENARIK BULAN INI.

Untuk yang belum join member, menarik bulan ni, dengan setiap pembelian set ini, anda dapat keahlian secara percuma.




Tunggu apa lagi, cepat dapatkan keahlian percuma ini. Hubungi Akak untuk Keahlian percuma.

Hubungi Akak Di sini
Rubaiyah Asan
SID 1084520
Pengedar Shaklee Greenhill Shah Alam.


#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023
#shakleegreenhill
#shakleepuncakperdana
#shakleeshahalam

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

CARA MUDAH RENEW MEMBERSHIP SHAKLEE.

Insentif Shaklee Malaysia