Insentif Shaklee Malaysia

 Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.

Alhamdhulillah terima kasih sudi membaca coretan Akak sekali lagi. Hari ni Akak nak share apa yang Shaklee tawarkan untuk semua SID ( Shaklee Independent Distributor).

Masa mula mula Akak join Shaklee dulu sebab sangat terjatuh cinta dengan circle yang ada dalam group Upline yang Akak join ni. Masa tu tak terfikir langsung nak buat bisnes dengan Shaklee ni.

Tapi kan bila mereka ni share dapat pergi umrah percuma, dapat percutian percuma, dapat kereta percuma, mula rasa rugi pulak. Masa tu bila dengar banyak Shaklee bagi secara percuma, mulalah Akak buka mata besar sikit.

Dari situ Akak sama sama ambil peluang untuk cuba dapatkan semua insentif Shaklee Malaysia tawarkan ini. Rupanya ada banyak insentif  Shaklee tawarkan.

Shaklee merupakan salah satu syarikat yang membayar insentif  ratusan juta ringgit kepada pengedarnya setiap tahun. Insentif Shaklee yang bernilai ratusan juta ini terbuka untuk semua orang. 

Keahlian semakin meningkat setiap hari kerana tiada jumlah yang dihadkan untuk insentif Shaklee ini. Lagi maju bisnes anda dengan Shaklee, lagi banyak insentif yang Shaklee akan bayar, tiada had.

3C, insentif Shaklee yang anda perlu tahu.


1. Cash Bonus

    
Ia merupakan insentif berbentuk wang untuk semua SID. Semua SID layak menerima cash bonus bermula dengan 150UV atau belian sebanyak RM 500. Bonus bermula dari 5% dan meningkat sehingga ke 21% seiring dengan peningkatan jualan. 

Lagi banyak UV yang dikumpul setiap bulan lagi tinggi bonus yang akan diperolehi tidak kira SID baru atau lama. Shaklee juga tidak menghadkan bonus maksima untuk setiap SID. Setiap SID layak untuk menerima bonus yang tiada had. Lagi banyak jualan lagi banyak bonus yang akan diperolehi.

Terdapat 3 jenis cash bonus.


Gambarajah hanya sebagai contoh, bukan harga sebenar.

Retail profit atau untung runcit adalah wang tunai yang anda akan terima hasil dari jualan anda kepada pelanggan setelah anda menjadi SID. Keuntungan hasil dari jualan ini adalah untung sebanyak 25% yang akan anda perolehi setelah menjadi  SID. Sekiranya anda bukan SID, anda tidak layak untuk mendapat keuntungan ini.
Untung runcit adalah harga runcit tolak harga pengedar.


Terdapat 3 jenis Performance bonus. 
1. Bonus kumpulan peribadi. Ia merupakan perbezaan bonus antara pengguna dan pemimpin perniagaan. Anda akan dapat bonus ini setelah anda ada ahli yang juga aktif dalam organisasi.

2. Bonus kepimpinan. Setelah anda menjadi pemimpin, anda akan diberikan bonus kepimpinan. Ada 6 tahap bonus kepimpinan dalam insentif Shaklee.

 

3. Bonus infiniti adalah bonus yang diberikan kepada pemimpin yang membina kedalaman organisasi. Bermaksud pemimpin yang juga mempunyai pemimpin dalam organisasi.





2. Car Bonus


Car bonus atau bonus kereta diberikan kepada pemimpin yang layak. Setiap pemimpin yang berjaya akan menerima tambahan 3% bonus tambahan untuk car bonus ini. Ia diberikan dalam bentuk wang tunai. 

Shaklee Malaysia tidak menghadkan car bonus ini untuk beli kereta sahaja, terpulang kepada setiap SID sama ada nak beli kereta, rumah, tanah, barang kemas atau apa sahaja yang anda inginkan. Ada juga yang berinfaq dan menunaikan umrah hasil dari car bonus ini. Bestkan. 

Jumlah car bonus ini tiada hadnya. Semakin banyak jualan kumpulan, semakin tinggi car bonus. Nak JOIN SID dapat peluang untuk dapatkan car bonus.

3. Convention


Selain dari insentif tunai, Shaklee juga menyediakan percutian percuma sebagai insentif kepada Pemimpin yang layak. 

Percutian ini terbahagi kepada 2:

1. Regional trip. Untuk regional trip  tahun 2023/2024 Shaklee Malaysia telah menyediakan Royal Carribean Cruise bermula dari Singapura ke Phuket Thailand.

2. International trip. Untuk tahun 2023/2024, international trip Shaklee Malaysia telah menyediakan percutian ke Jepun ( Osaka, Nara, Kyoto) atau boleh juga memilih untuk menunaikan Umrah dan ziarah.

Itulah 3C yang sangat  menarik insentif Shaklee Malaysia tawarkan yang membuatkan Akak berubah hati untuk turut serta mendapatkannya. 

Gandaan wang tunai dengan Shaklee tahun ini.

Ada tambahan insentif Shaklee Malaysia tawarkan untuk circle baru 2023/2024 ini. Untuk circle ini, Shaklee Malaysia telah menyediakan wang tambahan untuk yang rank up atau yang menjadi pemimpin dan kekal pada rank yang sama selama 3 bulan berturut turut.

Untuk SID baru yang rank up supervisor atau supervisor yang kembali effective, akan mendapat tambahan RM 600 dari insentif yang sedia ada. Dengan syarat kene kekal berada pada rank yang sama atau meningkat selama 3 bulan berturut turut.

Jumlah  insentif tambahan yang bakal diperolehi untuk 3 bulan ini adalah sebanyak RM 5,000 ke RM 6,000. Banyakkan duit tu. Dah macam ada gaji tetap. Apa kata  jom kita sama sama dapatkan semua insentif Shaklee yang sangat menarik ini.

Ada banyak lagi fakta menarik tentang Insentif Shaklee Malaysia

Alhamdhulillah dengan izinnya Akak dah merasa cash bonus 4 angka. Team Akak pun ada yang setiap bulan income 4 angka dan menikmati juga car bonus. 

InshaAllah kami sedang berusaha untuk dapatkan semua insentif Shaklee Malaysia ini. Jom kita sama sama menikmati insentif ini.

Nak join member secara percuma untuk bulan ini boleh sahaja :

1. Buat pembelian set Rahmah ini. Percuma keahlian dan ada set yang percuma keahlian dan penghantaran. Jimat sangat.


2. Boleh juga bayar keahlian sebanyak RM 35.

Nak join ahli Wasap untuk Akak bantu


Hubungi Akak Di sini
Rubaiyah Asan
SID 1084520
Pengedar Shaklee Greenhill Shah Alam.


#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023
#shakleegreenhill
#shakleepuncakperdana
#shakleeshahalam




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

CARA MUDAH RENEW MEMBERSHIP SHAKLEE.

MAKAN VITAMIN PERCUMA DENGAN CASH REBATE